Pomoč in podpora Geberit

»Spremljati in podpirati« namesto »dostaviti in pozabiti«.

Prodajni zastopnik Geberit svetuje vodovodarjem na gradbišču

Geberit nudi svojim strankam, ki se ukvarjajo s trgovino in obrtjo, dragoceno podporo pri njihovem vsakodnevnem delu, bodisi neposredno na gradbišču, po telefonu ali prek spleta.

V podjetju Geberit namreč dajemo velik poudarek celotnemu življenjskemu ciklu naših izdelkov. Pravočasna razpoložljivost izdelkov, učinkoviti postopki inštalacije in dolgoročna zanesljivost so ključni elementi za zagotavljanje trajnostnega uspeha vsakega gradbenega projekta.

Celovita podpora

Naš pristop, osredotočen na stranke, je že od nekdaj globoko zakoreninjen v kulturi našega podjetja. Uspeh podjetja Geberit temelji na neomajnem zaupanju, ki nam ga stranke še naprej izkazujejo. Za nas je uspeh naših strank pomembnejši od naših kratkoročnih prodajnih številk,

zato Geberit svojim strankam ponuja celovit nabor storitev in podpore za pomoč v gradbeni in operativni fazi njihovega vsakodnevnega dela.

Samo telefonski klic stran

Naša služba za pomoč strankam svetuje vodovodarjem in strankam

Če se vam zdi, da namestitev na mestu uporabe ne poteka po načrtih, so vam naši tehnični svetovalci vedno na voljo za pomoč prek naših telefonskih linij za stranke.
Usposobljeno osebje v naših podpornih centrih pozna izdelke Geberit do potankosti, zato je v idealnem položaju, da vam lahko ponudi rešitev za skoraj vse težave. – ne glede na to, kako stari so vaši izdelki. Naši svetovalci si lahko ogledajo vse izdelke, ki jih imate na mestu uporabe, in rešijo vašo težavo po telefonu.

Mimogrede, naši nadomestni deli za podometne splakovalnike so zagotovljeni za 50 let, za druge izdelke pa za vsaj 25. Ta odlična razpoložljivost rezervnih delov je še ena od številnih storitev, ki jih ponujamo, da vam zagotovimo popolno brezskrbnost.

Tehnične storitve na terenu

Prodajni zastopnik družbe preverja pravilnost inštalacije.

Če imate vprašanja potem imamo odgovore.

Tudi kot strokovnjak na področju sanitarne higiene lahko občasno ugotovite, da potrebujete našo pomoč pri projektu ali odgovore na tehnična vprašanja o naših izdelkih. Naša ekipa za tehnične storitve na terenu ima veliko znanja o tehničnih in strukturnih vidikih sveta vodovodnih sistemov in dobro poznavanje različnih lokalnih predpisov. Člani naše ekipe so pogosto tudi sami visoko usposobljeni strokovnjaki za vodovodne napeljave ter dobro poznajo izzive in zahteve na gradbiščih.

Ker je vsako gradbišče drugačno, svetovalci družbe Geberit dajejo prednost storitvam na mestu uporabe. To jim omogoča, da skupaj s strankami analizirajo razmere in svetujejo glede rešitev. Na ta način lahko Geberit zagotovi, da se vsakodnevne težave rešujejo ustrezno in z dolgoročnim učinkom..

Pregled in odobritev Geberit

Za zagotavljanje pravilne izvedbe inštalacij se uporabljajo kontrolni seznami.

Naši tehnični svetovalci lahko opravijo tudi končni pregledi zaključenih inštalacij na zahtevo. Ti strokovnjaki sistematično preučujejo vse pomembne vidike inštalacije na gradbišču. Po potrebi ali na vašo zahtevo bomo skupaj z vami obravnavali vsa odprta vprašanja in se pogovorili o potrebnih ukrepih.

Pregled inštalacije ne vključuje le ocene vgrajenih cevi za svežo vodo in izpust, vključno z njihovimi varjenimi, stisnjenimi ali priključki na vtik (fitingi in sestavni deli), ampak tudi ocena predpisov o zvočni in požarni zaščiti. Ta postopek poenostavi naknadno uradno odobritev gradbenega projekta.

Orodja in aplikacije za strokovnjake

Z aplikacijo Geberit Pro je strokovno znanje podjetja Geberit vedno le en pritisk stran.

Če naša tehnična služba na terenu ni neposredno na voljo, vam nudimo tudi številne druge vire, ko potrebujete našo pomoč, vključno s spletnimi podpornimi orodji, aplikacijami, telefonskimi linijami za pomoč uporabnikom in našimi rešitvami klicnega centra.

Ti zagotavljajo interaktivno podporo pri inštalaciji, vzdrževanju in servisiranju sanitarnih sistemov ter inštalacij.

Oglejte si naša digitalna orodja

Odkrijte podobno vsebino