Izkušnje za sistemom Geberit AquaClean

Od družinskega podjetja do vodilnega na evropskem trgu 

Geberit ustvarja zgodovino že izjemnih 150 let. Ko je Caspar Melchior Albert Gebert leta 1874 v starem mestnem jedru Rapperswil-Jona v Švici odprl kovinarsko podjetje, si nihče ni mogel predstavljati, da bo nekoč postalo globalna korporacija. Dobrih sto let naprej, leta 1978, in podjetje Geberit je že pokazalo svoj velik smisel za inovacije s priznanjem, da so stranišča s prho prihodnost osebne higiene. Medtem ko je bil odziv na stranišča s prho v Evropi nekoliko manjši, so v japonskih gospodinjstvih kmalu postala nekaj običajnega. Zahvaljujoč dolgoletnim raziskavam na področju stranišč s prho je podjetju Geberit uspelo nenehno razvijati in izpopolnjevati svoje tehnologije.. Tako so nastali izdelki, ki zagotavljajo največje udobje, priročnost, dizajn in kakovost ter navdušujejo stranke po vsem svetu že 45 let.

Spoznajte bogato zgodovino stranišč s prho AquaClean.

Zgodba o stranišču s prho na slikah

Ko so pri Geberit leta 1978 predstavili rešitev za izboljšanje stranišča Geberella in leto pozneje, leta 1979, celotno rešitev Geberit-O-Mat kot prvi WC Geberit z vgrajeno funkcijo prhe, ki združuje skoraj vse funkcije stranišča in bideja, so na področju osebne higiene povzročili razburjenje po vsem svetu.

Japonci, ki so znani po svojih strogih zahtevah glede čistoče in osebne higiene, so hitro ustvarili množični trg v svoji državi za ta novi izdelek. Le nekaj let pozneje je bilo mogoče inovativna stranišča videti v polovici vseh japonskih gospodinjstev. V Evropi pa bo trajalo še nekaj časa, da bodo ta pametna stranišča za prhanje našla pot v kopalnice.

Geberit je še naprej razvijal koncept prhe in v Švici predstavil prvo stensko stranišče s prho pod blagovno znamko Balena. Lahko se je kombiniralo tudi s sodobnimi predstenskimi inštalacijami in podometnimi splakovalniki, da se je ustvaril popolnoma nov videz.

Zgodba o Geberit AquaClean Ključni mejniki