Geberit AquaCleanStoritve

Tu smo za vas

Podjetje Geberit ima velik ugled glede zagotavljanja zanesljivih in dolgotrajnih naprave, ki delujejo dosledno. Če imate kakršna koli vprašanja ali predloge ali potrebujete pomoč pri odpravljanju napak v delovanju, smo vam vedno na voljo za pomoč prek spleta ali telefona.
Če je vaša naprava registrirana pri nas, vam v primeru zahtev po servisu ni treba predložiti dokazila o nakupu.

Lokalne informacijese dodajo tukaj

Delovni čas službe za pomoč strankam/kontaktni podatki itd.

Neprimerljiv servis GeberitPodpora AquaClean na daljavo

Podpora na daljavo Geberit za stranišča s prho AquaClean je izjemno učinkovita storitev za stranke. Pokličite službo za pomoč strankam Geberit in pomagali vam bomo na daljavo z neposrednim dostopom do vašega stranišča s prho. To pomeni, da se lahko zanesete na hitre rešitve, kadar koli je potreben servis, zato ni treba več čakati na obisk serviserja.

Kako deluje podpora na daljavo:

  • Namestite aplikacijo Geberit Home.Aplikacija Geberit Home
  • Povežite straniščno školjko s prho z aplikacijo.
  • Pokličite službo za pomoč strankam Geberit.
  • V aplikaciji zaženite podporo na daljavo in sledite navodilom.

V najboljših rokahZ blagovno znamko Geberit

Se še vedno niste odločili?

Pri nakupu, inštalaciji ali prodaji stranišča s prho je zaupanje vedno odločilen dejavnik. Pri podjetju Geberit zagotavljamo celovite in zanesljive storitve z rešitvami, prilagojenimi različnim skupinam strank.

Podpora, ki jo zagotavljamo, se začne že pred nakupom. Kot končna stranka, preprosto kliknite na zeleno polje in bodite prepričani, da vam bodo pri Geberit nudil podporo med celotnim postopkom nakupa. Modro polje nudi koristne nasvete za sanitarne strokovnjake za inštalacijo in vzdrževanje. Sivo polje nudi specializiranim trgovcem namige, trike in nasvete, ki se nanašajo na prodajne predstavitve in podporo strankam. ​

Ne glede na vašo vlogo ste pri Geberit vedno v najboljših rokah.