V katero generacijo kopalnic sodite?
Baby boom in generacija Z sta narazen; na primer, ko gre za njihov odnos z denarjem, najprimernejšim načinom komunikacije ali kdo so njihovi idoli. Pogled v kopalnice iz različnih obdobij tudi kaže, da med njima obstajajo bistvene razlike.
Baby boomers
Rojeni 1950–1965
Da teče hladna in vroča voda, ni bilo dano, tako je bilo videti veliko kopalnic v šestdesetih letih. Kopalnica je bila povsem funkcionalna soba, v kateri je bilo vse, kar ste potrebovali, stisnjeno v majhen prostor.
Generacija X
Rojeni 1966–1980
Nato so se sedemdeseta leta zgrnila in v kopalnico vnesle barve. Ali bahama bež, gorčično rumena ali rubinasto rdeča - najpomembneje je bilo imeti določeno barvno shemo.
Generacija Y
Rojeni 1981–1994
Za osemdeseta je bil značilen dizajn, ki je moral biti drugačen in pokazati svojo individualnost. Funkcionalnost vsakdanjih predmetov je bila manj pomembna. V kopalnicah je bilo veliko povpraševanja po individualnosti - svojega lahko pokažete na primer z igrivimi grafičnimi elementi v ploščicah.
Generacija Z
Rojeni po letu 1995
Življenjski standard se je znatno dvignil in postalo je pomembno imeti svetlobo, vabljive prostore. Če ste si ga lahko privoščili, je bilo kopalnici namenjenega več prostora in več energije je bilo namenjenega oblikovanju.
In kaj danes?
In kaj danes?
Preprosta in sproščena oblika je danes današnja igra. Ljudje ne iščejo dodane vrednosti le v vidnih elementih, temveč tudi v skritih elementih - dodatne funkcionalne prednosti so tisto, kar naredi razliko med dobrim dizajnom in odličnim dizajnom.